Asmenys (fiziniai ir juridiniai) aptarnaujami, jų prašymai ir skundai priimami Savivaldybės pastato pirmame aukšte „Viename langelyje“, Klaipėdos g. 2, Gargždai, tel. (8 46) 21 11 16, el. paštu [email protected]. „Vienas langelis“ dirba be pietų pertraukos.
Pirmadienis
8.00–18.00 val.
Antradienis
8.00–17.00 val.
Trečiadienis
8.00–18.00 val.
Ketvirtadienis
8.00–17.00 val.
Penktadienis
8.00–15.45 val.
– Švenčių dienų išvakarėse darbo laikas trumpinamas viena valanda
Iš anksto telefonu (8 46) 21 11 16 ar el. paštu [email protected] užsiregistravę asmenys aptarnaujami, jų prašymai ir skundai papildomai priimami pirmadieniais ir trečiadieniais nuo 17.00 val. iki 18.00 val.
Asmenys prašymus ir skundus gali pateikti ir būti aptarnaujami ne tik valstybine, bet ir kitomis – anglų, rusų kalbomis.
Asmenys prašymus ar skundus gali teikti šiomis elektroninių ryšių priemonėmis:
– per nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo informacinę sistemą (E. pristatymo sistema);
– Klaipėdos rajono savivaldybės interneto svetainėje www.klaipedos-r.lt užpildę elektroninio paklausimo formą;
Bendrojo pobūdžio klausimais ir asmenų prašymus ar skundus valstybine ir rusų kalba priima Bendrųjų reikalų skyriaus specialistė Alina Kampienė (tel.(8 46) 21 11 16, el. p. [email protected], 122 kab.), o jos nesant Bendrųjų reikalų skyriaus vyriausioji specialistė Airida Stonienė (tel.(8 46) 21 11 16, el. p. [email protected], 122 kab.):
pirmadieniais ir trečiadieniais – nuo 8.00 val. iki 18.00 val.;
antradieniais ir ketvirtadieniais – nuo 8.00 val. iki 17.00 val.;
penktadieniais – nuo 8.00 val. iki 15.45 val.;
prieššventinėmis dienomis asmenys aptarnaujami viena valanda trumpiau.
Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Administracijoje tvarka skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.klaipedos-r.lt ir Administracijos informaciniame stende valstybine, anglų ir rusų kalbomis.
Prašymai ir skundai, išskyrus prašymus ir skundus, į kuriuos galima atsakyti iš karto arba ne vėliau kaip artimiausią darbo dieną, išnagrinėjami per 20 darbo dienų nuo prašymo ar skundo gavimo dienos, jeigu kituose teisės aktuose nenustatyta kitaip.
Jeigu asmens prašymo nagrinėjimas susijęs su komisijos sudarymu, posėdžio sušaukimu ar kitais atvejais, dėl kurių atsakymo pateikimas asmeniui gali užtrukti ilgiau kaip 20 darbo dienų nuo prašymo ar skundo ir visų reikiamų dokumentų užregistravimo, Administracijos direktorius ar jo įgaliotas asmuo šį terminą pratęsia ne ilgiau kaip 10 darbo dienų.
Jeigu asmens prašymui ar skundui išnagrinėti būtina papildoma informacija ir (ar) dokumentai, kuriuos privalo pateikti prašymą pateikęs asmuo, per 5 darbo dienas nuo prašymo ar skundo užregistravimo Administracijoje dienos ji kreipiasi į asmenį raštu, prašydama pateikti papildomą informaciją ir (ar) dokumentus.
Jeigu asmens prašymas ar skundas gautas raštu, tačiau pagal kompetenciją Administracija negali spręsti prašyme ar skunde išdėstytų klausimų ar priimti administracinės procedūros sprendimo dėl prašyme ar skunde išdėstyto klausimo, Administracija jo nenagrinėja ir ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prašymo ar skundo gavimo dienos persiunčia jį institucijai nagrinėti pagal jos kompetenciją ir apie tai informuoja asmenį.
Asmens kreipimasis/pasiūlymas, kuris pateiktas per E. pristatymo sistemą, kitomis elektroninių ryšių priemonėmis, paštu, kreipiantis asmeniškai arba per atstovą, kuris neturi prašymo ar skundo požymių ir kuriame išdėstoma asmens nuostata tam tikru klausimu, pranešama apie institucijos veiklos pagerėjimą ar trūkumus, pateikiami pasiūlymai, kaip pagerinti institucijos veiklą, atkreipiamas dėmesys į tam tikrą situaciją ar padėtį ̶ priimamas, užregistruojamas ir įvertinamas jo turinys, su juo turi supažindinamas Administracijos direktorius ar jo įgaliotas asmuo, tačiau į jį nėra atsakoma, jei Administracijos direktorius ar jo įgaliotas asmuo nenusprendžia kitaip.
Asmens nepasirašyti (anoniminiai) prašymai ar skundai nenagrinėjami. Jei anoniminiame skunde keliama problema reikalauja faktų patikrinimo, sprendimą dėl anoniminio skundo registravimo priima Administracijos direktorius.
Kasmet atliekamas Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir aptarnavimo kokybės vertinimas Administracijoje, organizuojant anoniminę apklausą. Apklausa skelbiama Klaipėdos rajono savivaldybės interneto svetainėje www.klaipedos-r.lt.
RECEIPTION OF PERSONAL REQUESTS AND COMPLAINTS
Persons (individual and juridical) are served, their applications and complaints are accepted on the first floor of the Municipality building “One-stop” spot, Klaipeda str. 2, Gargždai, phone(+370 46) 21 11 16, e-mail [email protected]. without lunch break.
Monday
8.00–18.00
Tuesday
8.00–17.00
Wednesday
8.00–18.00
Thursday
8.00–17.00
Friday
8.00–15.45
– On the eve of public holidays, working hours are reduced by one hour
Persons who registered in advance by phone (8 46) 21 11 16 or by e-mail [email protected] are served, their requests and complaints are additionally accepted on Mondays and Wednesdays from 5 until 6 p. m.
Persons can submit their requests and complaints and be served in Lithuanian, English and Russian.
Persons may submit requests or complaints by the following means of electronic communication:
– through the national electronic delivery information system (e-delivery system);
– by filling in the electronic inquiry form on the website of Klaipeda District Municipality www.klaipedos-r.lt.
Alina Kampienė, a specialist of the General Affairs Department (phone +370 46 21 11 16, e-mail [email protected], room 122), accepts general questions and requests or complaints of persons in Lithuanian and Russian languages, and in her absence, chief specialist of the General Affairs Division Airida Stonienė (phone +370 46 21 11 16, e-mail [email protected], room 122):
Monday and Wednesday – from 8.00 a.m. till 6.00 p.m.;
Tuesday and Thursday – from 8.00 a.m. till 5.00 p.m.;
Friday – from 8.00 a.m. till 3.45 p.m.;
On the eve of public holidays, working hours are reduced by one hour.
The procedure for examining applications and complaints received from persons and for providing services to persons at the Administration is published on the Municipality’s website www.klaipedos-r.lt and on the Administration’s information board in the official language, English and Russian.
Applications and complaints, other than those that can be answered immediately or at the latest on the next working day, shall be examined within 20 working days of the date of receipt of the application or complaint, unless otherwise provided for in other legal acts.
If the examination of a person’s application involves the establishment of a commission, the convening of a meeting, or in other cases which may take more than 20 working days from the date of registration of the application or complaint and all the necessary documents for the person to receive a reply, the Director of the Administration or his/her authorised person shall extend this period by no more than 10 working days.
If additional information and/or documents are necessary for the examination of a person’s application or complaint, which must be provided by the person who submitted the application, the Administration shall, within 5 working days from the date of registration of the application or complaint with the Administration, contact the person in writing, asking him/her to provide additional information and/or documents.
If a person’s application or complaint is received in writing, but the Administration is not competent to deal with the issues raised in the application or complaint or to take an administrative procedure decision on the issue raised in the application or complaint, the Administration shall not examine the application or complaint, and shall forward it to an institution for examination within its competence within 5 working days of receipt of the application or complaint, and shall inform the person thereof.
A person’s application/proposal made via E. delivery system, other electronic means of communication, by post, in person or through a representative, which does not have the characteristics of an application or a complaint, and which sets out the person’s views on a particular matter, reports on improvements or shortcomings in the institution’s activities, makes suggestions for improving the institution’s activities, draws attention to a particular situation, shall be received, registered and evaluated for its content, shall be communicated to the Director of the Administration, or his/her authorised person, but shall not be answered, unless the Director of the Administration, or his/her authorised person, otherwise decides.
Applications or complaints that are not signed (anonymous) by an individual will not be examined. If the issue raised in an anonymous complaint requires verification of the facts, the decision to register the anonymous complaint shall be taken by the Director of the Administration.
An annual assessment of the quality of the Administration’s handling of applications and complaints and the quality of its service to individuals is carried out through an anonymous survey. The survey shall be published on the website of Klaipėda District Municipality www.klaipedos-r.lt.
ПРИЕМ ЛИЧНЫХ ЗАЯВЛЕНИЙ И ЖАЛОБ, ОБСЛУЖИВАНИЕ ИНТЕРЕСАНТОВ
Юридические и физические лица обслуживаются, их заявления и жалобы принимаются на первом этаже, в здании самоуправления, в т. н. “Едином окне“, Клайпедская ул. 2, Гаргждай,
Тел. (8 46) 21 11 16, эл. почта: [email protected]. “Единоe окнo“ работает без обеденного перерыва.
ЧАСЫ РАБОТЫ
Понедельник
8.00–18.00 часов
Вторник
8.00–17.00 часов
Среда
8.00–18.00 часов
Четверг
8.00–17.00 часов
Пятница
8.00–15.45 часов
В предпраздничные дни рабочее время на час короче.
Лица, которые предварительно зарегистрировались по телефону (8 46) 21 11 16 или по эл. почте [email protected], обслуживаются, их заявления и жалобы дополнительно принимаются по понедельникам и средам с 17.00 до 18.00 часов.
Заявления и жалобы заинтересованных лиц могут быть не только на литовском языке, но и на русском или английском.
Личные заявления или жалобы могут быть отправлены следующими электронными средствами связи:
– Через национальную информационную систему доставки электронных посылок (E.pristatymo sistema);
– В Веб-сайте самоуправления Клайпедского района www.klaipedos-r.lt, заполнив форму электронного запроса.
По вопросам общего характера консультирует, а также заявления и жалобы интересантов на литовском и русском языках принимает специалист Общего отдела Alina Kampienė (тел. (8 46) 21 11 16, эл. почта [email protected], 122 кабинет), в случае ее отсутствия главный специалист Общего отдела Airida Stonienė (8 46) 21 11 16, эл. почта [email protected], 122 кабинет):
По понедельникам и средам – с 8.00 до 18.00 часов;
По вторникам и четвергам – с 8.00 до 17.00 часов;
По пятницам – с 8.00 до 15.45 часов;
В предпраздничные дни рабочее время на час короче.
Порядок рассмотрения заявлений и жалоб от лиц, а также обслуживания лиц в Администрации публикуется на интернет-сайте Самоуправления www.klaipedos-r.lt и на информационном стенде Администрации на государственном, английском и русском языках.
Заявления и жалобы, за исключением заявлений и жалоб, на которые можно ответить немедленно или не позднее следующего рабочего дня, рассматриваются в течение 20 рабочих дней со дня получения заявления или жалобы, если иное не установлено иными правовыми актами.
Если рассмотрение заявления лица связано с образованием комиссии, созывом собрания или иными случаями, в результате которых получение лицом ответа может занять более 20 рабочих дней со дня регистрации заявления или жалобы и всех необходимых документов, директор Администрации или уполномоченное им лицо продлевает этот срок не более чем на 10 рабочих дней.
В случае, если для рассмотрения заявления, жалобы лица необходимы дополнительные сведения и/или документы, которые должны быть предоставлены лицом, подавшим заявление, в течение 5 рабочих дней со дня регистрации заявления, жалобы в Администрации она связывается с этим лицом в письменной форме, запросив дополнительные сведения и/или документы.
Если заявление или жалоба лица поступила в письменной форме, но в соответствии со своей компетенцией Администрация не может решить вопросы, изложенные в заявлении или жалобе, или принять решение в административном порядке по вопросу, изложенному в заявлении или жалобе, Администрация его не рассматривает и не позднее чем в течение 5 рабочих дней со дня поступления заявления или жалобы направляет его в учреждение для рассмотрения в соответствии с его компетенцией и информирует об этом лицо.
Обращение/предложение лица, поданное через систему электронной доставки, иные средства электронной связи, по почте, лично или через представителя, не имеющее признаков заявления или жалобы и в котором излагается позиция лица по определенному вопросу, извещается об улучшении или недостатках деятельности учреждения, вносятся предложения по улучшению деятельности учреждения, обращается внимание на определенную ситуацию или положение ̶ оно принимается, регистрируется и оценивается его содержание, с ним должно быть ознакомлен директор Администрации или уполномоченное им лицо, однако ответ на него не предоставляется, если директор Администрации или уполномоченное им лицо не примет иного решения.
Заявления или жалобы, не подписанные лицом (анонимные), не рассматриваются. Если проблема, поднятая в анонимной жалобе, требует проверки фактов, решение о регистрации анонимной жалобы принимает директор Администрации.
Ежегодно в Администрации проводится оценка качества обработки и обслуживания заявлений и жалоб от физических лиц путем организации анонимного опроса. Опрос публикуется на сайте самоуправления Клайпедского района www.klaipedos-r.lt.
Paskutinis atnaujinimas: 2023-01-04 01:20:34
Pritaikymas neįgaliesiems
Pritaikymo režimai
Epilepsijai draugiškas rėžimas
Sumažiną spalvų intensyvumą ir pašalina mirksėjimus
Šis rėžimas leidžia žmonėms, sergantiems epilepsija, saugiai naudotis svetaine, pašalinant priepuolių riziką, atsirandančią dėl mirksinčių ar mirgančių animacijų ir rizikingų spalvų derinių.
Rėžimas silpnaregiams
Pagerina svetainės vaizdą
Šis rėžimas pritaiko svetainę taip, kad būtų patogiau naudotojams, turintiems regėjimo sutrikimų, tokių kaip blogėjantis regėjimas, tunelio regėjimas, katarakta, glaukoma ir kt.
Kognityvinės negalios režimas
Padeda sutelkti dėmesį į konkretų turinį
Šis režimas suteikia įvairių pagalbinių parinkčių, padedančių vartotojams, turintiems pažinimo sutrikimų, tokių kaip disleksija, autizmas, CVA ir kt., lengviau sutelkti dėmesį į esminius svetainės elementus.
ADHD draugiškas režimas
Sumažina blaškymąsi ir pagerina dėmesį
Šis režimas padeda vartotojams, turintiems Dėmesio trūkumo / hiperaktyvumo sutrikimą
ar neurologinio vystymosi sutrikimų, lengviau skaityti, naršyti ir sutelkti dėmesį į pagrindinius svetainės elementus, kartu žymiai sumažinant blaškymąsi.
Skaitymas
Turinio mastelio keitimas
Numatytas
Teksto didintuvas
Skaitomas šriftas
Šriftas pritaikytas disleksijai
Highlight Titles
Highlight Links
Šrifto dydis
Numatytas
Vizualinė patirtis
Tamsus kontrastas
Šviesus kontrastas
Nespalvotas
Didelis kontrastas
High Saturation
Low Saturation
Teksto spalva
Antraščių spalva
Fono spalva
Stop Animations
Reading Mask
Privatumo apžvalga
Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti privalomuosius, funkcinius ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Išplėstiniai nustatymai“ arba sutikti su visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Leisti visus slapukus“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.
Privalomieji slapukai
Privalomieji slapukai yra reikalingi svetainės veikimui, saugumui ir funkcionalumui bei naršymui joje. Šie slapukai būtini norint pateikti informaciją ir paslaugas jums.
*wp_lang – Svetainės funkcijoms. Galioja sesijos metu.
*wordpress_test_cookie - Šis slapukas naudojamas patikrinti, ar slapukai yra įjungti vartotojų naršyklėje. Galioja sesijos metu.
*wp-settings-1 - Naudojamas tinklapio struktūros personalizavimui pagal vartotoją. Slapukai nesaugo jokios asmeninės informacijos. Galioja 12 mėnesių.
*pll_language - Slapukas naudojamas išsaugoti lankytojo kalbą. Galioja 12 mėnesių.
Funkciniai slapukai
Dėl funkcinių slapukų naudojimo mūsų svetainė gali įsiminti jūsų pasirinkimus, kuriais nustatote tam tikrą svetainės išvaizdą bei veikimą, kad apsilankymas būtų patogus jums.
*wordpress_logged_in_* - WordPress prisijungusio vartotojo slapukas. Galioja sesijos metu.
*moove_gdpr_popup - Slapukas užtikrina, kad Jums davus sutikimą to nereikės daryti pakartotinai kiekvieną kartą Jums besilankant mūsų interneto svetainėje. Slapukas nesaugo jokios asmeninės informacijos. Šis slapukas nėra įjungiamas, iki kol nepateikiat sutikimo. Galioja 12 mėnesių.
*NG_TRANSLATE_LANG_KEY - Šis slapukas naudojamas lankytojų kalbos pasirinkimams saugoti.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!
Rinkodaros slapukai
Rinkodaros slapukai – (dar vadinami tiksliniais arba reklaminiais slapukais) yra naudojami siekiant pateikti turinį, pagrįstą svetainės lankytojo elgesio bruožais.
*_gid - Šį slapuką įdiegė „Google Analytics“. Slapukas naudojamas saugoti informaciją apie tai, kaip lankytojai naudojasi svetaine, ir padeda sukurti analizės ataskaitą apie tai, kaip veikia svetainė. Surinkti duomenys apima lankytojų skaičių, šaltinį, iš kurio jie atvyko, ir anonimiškai aplankytus puslapius.
*_ga - Šį slapuką įdiegė „Google Analytics“. Slapukas naudojamas norint apskaičiuoti lankytojo seanso, kampanijos duomenis ir stebėti svetainės naudojimą svetainės analizės ataskaitai. Slapukai saugo informaciją anonimiškai ir priskiria atsitiktinai sugeneruotą skaičių unikaliems lankytojams identifikuot
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!