Ar gyventojams patogus Savivaldybės ir seniūnijų darbo laikas? Ar ilgai tenka laukti priėmimo? Kaip vertinama teikiamų viešųjų paslaugų kokybė? Norint atsakyti į visus šiuos ir kitus klausimus, siekiant geresnės aptarnavimo kokybės bei aukštesnio pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis, gyventojai buvo prašomi pildyti specialią anketą. Kviečiame susipažinti su apklausos rezultatais.
„Dėkoju visiems, kurie skyrė savo laiko ir pildė anketą. Mums, kaip viešąsias administracines paslaugas teikiančiai įstaigai be galo svarbus grįžtamasis ryšys ir darbo vertinimas. Tik taip galime gerinti aptarnavimą. Tikrai atsižvelgsime į gautus duomenis, juos analizuojame ir tobulinsime procesus, siekdami geresnės gyventojų aptarnavimo ir teikiamų paslaugų kokybės“, – sako Administracijos direktorius Sigitas Karbauskas.
Anketą galima pildyti nuolat. Ją rasite ČIA.
APKLAUSOS REZULTATAI
Teikiami Apklausos rezultatai yra gauti nuo 2022 m. sausio 1 d. iki 2022 m. gruodžio 31 d. Per šį laikotarpį į visus Apklausos klausimus atsakė 138 asmenys.
1. Jūsų gyvenamoji vieta:

2. Kaip dažnai kreipiatės į Klaipėdos rajono savivaldybės administraciją:

3. Prašome Jūsų pažymėti kreipimosi į Klaipėdos rajono savivaldybės administraciją būdus. Įvertinkite visus kreipimosi būdus vertinimo skalėje nuo Visada iki Niekada.
Kreipimosi į Klaipėdos rajono savivaldybės administraciją būdas | Visada | Dažnai | Retai | Niekada |
Atvykstu į savivaldybę | 16% | 13% | 46% | 25% |
Siunčiu prašymą paštu | 6% | 6% | 26% | 62% |
Siunčiu prašymą elektroniniu paštu | 24% | 21% | 36% | 19% |
Kreipiuosi telefonu | 17% | 29% | 37% | 17% |
Užsakau paslaugas elektroniniu būdu | 17% | 29% | 27% | 27% |
4. Dažniausiai kreipiatės į:

5. Prašome Jūsų pažymėti dažniausias kreipimosi į Klaipėdos rajono savivaldybės administraciją priežastis. Įvertinkite visas kreipimosi priežastis vertinimo skalėje nuo Visada iki Niekada.
Kreipimosi priežastys | Visada | Dažnai | Retai | Niekada |
Dėl konsultacijos/informacijos gavimo | 25% | 27% | 42% | 6% |
Dėl administracinės paslaugos (licencijos, pažymos, leidimo ar kt.) | 20% | 13% | 40% | 29% |
Su pasiūlymu gerinti institucijos veiklą | 12% | 11% | 27% | 50% |
Su pastebėjimu dėl institucinės veiklos trūkumu | 13% | 6% | 31% | 50% |
Dėl savo ar kito asmens pažeistų teisių gynimo | 10% | 8% | 29% | 53% |
6. Ar jums patogus Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos nustatytas asmenų aptarnavimo laikas viename langelyje (pirmadieniais ir trečiadieniai nuo 8 val. iki 18 val., antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 8 val. iki 17 val., o penktadieniais nuo 8 val. iki 15.45 val. Visomis dienomis dirbama be pietų pertraukos)?

7. Jei kreipėtės į administraciją/administracijos padalinį – seniūniją asmeniškai atvykus, ar Jums teko ilgai laukti kol darbuotojas jus priėmė?

8. Jei kreipėtės į administraciją/administracijos padalinį – seniūniją telefonu, ar Jums teko ilgai laukti kol darbuotojas Jums atsiliepė?

9. Jei kreipėtės į administraciją/ administracijos padalinį – seniūniją elektroniniu paštu, Jūs į el. paštą gavote automatinę žinutę apie Jūsų prašymo gavimą ir užregistravimą:

10. Kaip vertinate aptarnavimo kokybę Klaipėdos rajono savivaldybės administracijoje?

11. Ar bendrai esate patenkintas Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos teikiamomis paslaugomis?

12. Prašome Jūsų įvertinti Klaipėdos rajono savivaldybės administracijoje dirbančius specialistus. Kiekvieną teiginį įvertinkite 10 balų sistemoje, kurioje 1 reiškia visiškai sutinku, 10 – visiškai nesutinku, NN neturiu nuomonės:
Teiginys | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | NN |
Darbuotojai mandagūs ir paslaugūs | 34 | 9 | 5 | 1 | 6 | 5 | 5 | 16 | 18 | 29 | 11 |
Darbuotojai maloniai bendrauja su interesantais | 28 | 10 | 6 | 1 | 6 | 4 | 5 | 16 | 18 | 34 | 11 |
Darbuotojai gerbia interesantus | 29 | 5 | 8 | 2 | 7 | 5 | 11 | 13 | 16 | 33 | 10 |
Darbuotojų elgesys kelia pasitikėjimą | 30 | 3 | 9 | 0 | 8 | 9 | 6 | 16 | 17 | 30 | 11 |
Darbuotojai atidžiai išklauso interesantą | 29 | 5 | 8 | 1 | 6 | 4 | 8 | 11 | 18 | 38 | 11 |
Darbuotojai išmano savo darbą | 30 | 6 | 5 | 0 | 6 | 6 | 7 | 13 | 18 | 34 | 14 |
Darbuotojai sąžiningai atlieka savo darbą | 32 | 4 | 5 | 1 | 3 | 10 | 6 | 16 | 17 | 31 | 14 |
Darbuotojai aiškiai, tiksliai, išsamiai ir suprantamai pateikia informaciją | 33 | 4 | 7 | 1 | 5 | 6 | 10 | 16 | 14 | 32 | 11 |
Darbuotojai informuoja apie paslaugos teikimo procesą ir atlikimo laiką | 29 | 3 | 5 | 2 | 6 | 6 | 10 | 17 | 15 | 33 | 13 |
13. Prašome Jūsų įvertinti Klaipėdos rajono savivaldybės administracijoje gyventojų aptarnavimo kokybę. Kiekvieną teiginį įvertinkite 10 balų sistemoje, kurioje 1 reiškia visiškai sutinku, 10 – visiškai nesutinku, NN neturiu nuomonės:
Teiginys | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | NN |
Man rūpimi klausimai buvo išspręsti greitai ir kvalifikuotai | 30 | 7 | 5 | 6 | 3 | 3 | 9 | 14 | 15 | 31 | 16 |
Į kreipimąsi buvo sureaguota iš karto | 33 | 8 | 4 | 2 | 6 | 5 | 6 | 15 | 14 | 32 | 14 |
Problema buvo išspręsta „nesiuntinėjant iš kabineto į kabinetą | 29 | 9 | 8 | 1 | 5 | 3 | 5 | 18 | 10 | 36 | 15 |
Klausimas/problema buvo išspręstas/a laiku | 30 | 9 | 3 | 5 | 6 | 6 | 9 | 9 | 14 | 34 | 14 |
Klausimas/problema buvo išspręstas/a greičiau nei tikėjausi | 25 | 6 | 7 | 4 | 8 | 4 | 8 | 11 | 14 | 32 | 20 |
Darbo metu lengva rasti reikalingus specialistus | 25 | 9 | 6 | 1 | 8 | 9 | 6 | 11 | 11 | 33 | 20 |
14. Ar Klaipėdos rajono savivaldybės administracija savo interneto svetainėje pateikia išsamią, suprantamą ir pakankamą informaciją apie asmenų aptarnavimą ir teikiamas paslaugas?

15. Ar Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos interneto svetainėje informacija apie asmenų aptarnavimą ir teikiamas paslaugas yra lengvai surandama?
