Ar gyventojams patogus Savivaldybės ir seniūnijų darbo laikas? Ar ilgai tenka laukti priėmimo? Kaip vertinama teikiamų viešųjų paslaugų kokybė? Norint atsakyti į visus šiuos ir kitus klausimus, siekiant geresnės aptarnavimo kokybės bei aukštesnio pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis, gyventojai buvo prašomi pildyti specialią anketą. Kviečiame susipažinti su apklausos rezultatais.

„Dėkoju visiems, kurie skyrė savo laiko ir pildė anketą. Mums, kaip viešąsias administracines paslaugas teikiančiai įstaigai be galo svarbus grįžtamasis ryšys ir darbo vertinimas. Tik taip galime gerinti aptarnavimą. Tikrai atsižvelgsime į gautus duomenis, juos analizuojame ir tobulinsime procesus, siekdami geresnės gyventojų aptarnavimo ir teikiamų paslaugų kokybės“, – sako Administracijos direktorius Sigitas Karbauskas.

Anketą galima pildyti nuolat. Ją rasite ČIA.

APKLAUSOS REZULTATAI

Teikiami Apklausos rezultatai yra gauti nuo 2022 m. sausio 1 d. iki 2022 m. gruodžio 31 d. Per šį laikotarpį į visus Apklausos klausimus atsakė 138 asmenys.

1. Jūsų gyvenamoji vieta:

2. Kaip dažnai kreipiatės į Klaipėdos rajono savivaldybės administraciją:

3. Prašome Jūsų pažymėti kreipimosi į Klaipėdos rajono savivaldybės administraciją būdus. Įvertinkite visus kreipimosi būdus vertinimo skalėje nuo Visada iki Niekada.

Kreipimosi į  Klaipėdos rajono savivaldybės administraciją būdasVisadaDažnaiRetaiNiekada
Atvykstu į savivaldybę16%13%46%25%
Siunčiu prašymą paštu6%6%26%62%
Siunčiu prašymą elektroniniu paštu24%21%36%19%
Kreipiuosi telefonu17%29%37%17%
Užsakau paslaugas elektroniniu būdu17%29%27%27%

4. Dažniausiai kreipiatės į:

5. Prašome Jūsų pažymėti dažniausias kreipimosi į Klaipėdos rajono savivaldybės administraciją priežastis. Įvertinkite visas kreipimosi priežastis vertinimo skalėje nuo Visada iki Niekada.

Kreipimosi priežastysVisadaDažnaiRetaiNiekada
Dėl konsultacijos/informacijos gavimo25%27%42%6%
Dėl administracinės paslaugos (licencijos, pažymos, leidimo ar kt.)20%13%40%29%
Su pasiūlymu gerinti institucijos veiklą12%11%27%50%
Su pastebėjimu dėl institucinės veiklos trūkumu13%6%31%50%
Dėl savo ar kito asmens pažeistų teisių gynimo10%8%29%53%

6. Ar jums patogus Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos nustatytas asmenų aptarnavimo laikas viename langelyje (pirmadieniais ir trečiadieniai nuo 8 val. iki 18 val., antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 8 val. iki 17 val., o penktadieniais nuo 8 val. iki 15.45 val. Visomis dienomis dirbama be pietų pertraukos)?

7. Jei kreipėtės į administraciją/administracijos padalinį – seniūniją asmeniškai atvykus, ar Jums teko ilgai laukti kol darbuotojas jus priėmė?

8. Jei kreipėtės į administraciją/administracijos padalinį – seniūniją telefonu, ar Jums teko ilgai laukti kol darbuotojas Jums atsiliepė?

9. Jei kreipėtės į administraciją/ administracijos padalinį – seniūniją elektroniniu paštu, Jūs į el. paštą gavote automatinę žinutę apie Jūsų prašymo gavimą ir užregistravimą:

10. Kaip vertinate aptarnavimo kokybę Klaipėdos rajono savivaldybės administracijoje?

11. Ar bendrai esate patenkintas Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos teikiamomis paslaugomis?

12. Prašome Jūsų įvertinti Klaipėdos rajono savivaldybės administracijoje dirbančius specialistus. Kiekvieną teiginį įvertinkite 10 balų sistemoje, kurioje 1 reiškia visiškai sutinku, 10 – visiškai nesutinku, NN neturiu nuomonės:

Teiginys12345678910NN
Darbuotojai mandagūs ir paslaugūs3495165516182911
Darbuotojai maloniai bendrauja su interesantais28106164516183411
Darbuotojai gerbia interesantus29582751113163310
Darbuotojų elgesys kelia pasitikėjimą3039089616173011
Darbuotojai atidžiai išklauso interesantą2958164811183811
Darbuotojai išmano savo darbą3065066713183414
Darbuotojai sąžiningai atlieka savo darbą32451310616173114
Darbuotojai aiškiai, tiksliai, išsamiai ir suprantamai pateikia informaciją33471561016143211
Darbuotojai informuoja apie paslaugos teikimo procesą ir atlikimo laiką29352661017153313

13. Prašome Jūsų įvertinti Klaipėdos rajono savivaldybės administracijoje gyventojų aptarnavimo kokybę. Kiekvieną teiginį įvertinkite 10 balų sistemoje, kurioje 1 reiškia visiškai sutinku, 10 – visiškai nesutinku, NN neturiu nuomonės:

Teiginys12345678910NN
Man rūpimi klausimai buvo išspręsti greitai ir kvalifikuotai3075633914153116
Į kreipimąsi buvo sureaguota iš karto3384265615143214
Problema buvo išspręsta „nesiuntinėjant iš kabineto į kabinetą2998153518103615
Klausimas/problema buvo išspręstas/a laiku309356699143414
Klausimas/problema buvo išspręstas/a greičiau nei tikėjausi2567484811143220
Darbo metu lengva rasti reikalingus specialistus2596189611113320

14. Ar Klaipėdos rajono savivaldybės administracija savo interneto svetainėje pateikia išsamią, suprantamą ir pakankamą informaciją apie asmenų aptarnavimą ir teikiamas paslaugas?

15. Ar Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos interneto svetainėje informacija apie asmenų aptarnavimą ir teikiamas paslaugas yra lengvai surandama?

Paskutinis atnaujinimas: 2023-03-22 03:09:08