Praėjusių metų gruodžio mėnesį Klaipėdos rajono savivaldybė kreipėsi į Lietuvos automobilių kelių direkciją (LAKD) dėl eismo saugos valstybinės reikšmės rajoniniame kelyje Klaipėda–Karklė–Dargužiai.

Gautame atsakyme LAKD informavo, kad leistinas važiavimo greitis gali būti mažinamas, kai yra labai staigūs vingiai, įkalnės, nuokalnės, bloga kelio dangos kokybė, kelio plotis ar blogas matomumas. LAKD nurodo, kad kelias Klaipėda–Karklė–Dargužiai yra užmiesčio tipo teritorijoje, kur kelio techniniai parametrai atitinka leistiną važiavimo greitį – 90 km/val., kelio ruože nėra labai staigių vingių, įkalnių ir nuokalnių, todėl nėra pagrindo įrengti greičio mažinimo ženklų „Ribotas greitis“.

Taip pat informuojama, kad LAKD, bendradarbiaudama su Susisiekimo ministerija ir Lietuvos savivaldybių asociacija, parengė Nacionalinį pėsčiųjų ir dviračių takų plėtros žemėlapį (ktvis.lt) ir pagal jį yra nustatytas takų poreikis, tačiau tikslūs takų tiesimo terminai priklausys nuo skiriamo finansavimo.

Buvo nustatyti aukščiausio prioriteto takai, kuriuos būtina tiesti pirmiausia ir patvirtintas „Dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūros prie valstybinės reikšmės kelių plėtros prioritetinis sąrašas“. Kelio Klaipėda–Karklė–Dargužiai ruožas nuo 6,411 iki 8,701 km (Karklė sujungiama su Girulių paplūdimiu) į šį sąrašą patenka 83 numeriu, o to paties kelio ruožas nuo 11,650 iki 14,620 km (sujungiami Dargužių ir Karklės kaimai) – 85 numeriu iš 93. Kaip nurodo LAKD, šių kelio ruožų remonto darbai bus atliekami priėjus eilei, o tikslūs takų tiesimo terminai priklausys nuo skiriamo finansavimo.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos raštas